Modyfikacja linii łączenia nadwozia z podwoziem

Projekt obejmował modyfikacje instalacji transportu podwozia w hali montażu końcowego. System odpowiedzialny był za łączenie nadwozia z podwoziem. Modyfikacje obejmowały; stacje MOBY-I, sterowanie wkrętarkami, komunikację z systemem nadrzędnym.

Zmiany dokonywane były całkowicie „online” – na obiekcie, bez wcześniejszego przygotowania, w czasie przerwy produkcyjnej. Uzyskana pełna przepustowość linii po uruchomieniu produkcji.

    Składowe systemu:

  • PLC: Siemens S7 400;
  • FIELDBUS: Profibus, Ethernet;
  • HMI: Siemens MP270, OP, WinCC 2005, ProTool;
  • DRIVES: SEW Movimot, SEW Movidrive;
  • OTHERS: Atlas Copco PowerMacs;

 

Pracujemy miedzy innymi dla:

awamaflow
blumen
eismnam
ferrostal
galvanica
gm
ikea
imtech
johnson-controls
kia
ngk
opel
wabco
wv